Makijażowe tutoriale

Witajcie kochane moje w ten piękny czas!!!

Czy wy również uwielbiacie tutoriale? Nie każdy rodzi się od razu mistrzem, a poza tym dobra nauka i dobra inspiracja to połowa sukcesu. Dlatego i ja pozwoliłam sobie za zgodą autorek zaczerpnąć z innych prac, na których sama niejednokrotnie się uczyłam.




Na codzień każda z nas ma swoją określoną technikę malowania, której się trzyma - na ogół zmieniają się jedynie użyte kolory, a resztę ciężko nazwać choćby techniką;D Jak więc wybić się z rutyny i wymonale, dlatego ja inspiruję się na ogół filmikami wizażystek i pasjonatek, które wystawiane są na ich kanałach youtube. Większość wstawia tam listę użytych kosmetyków z numeracją oraz robi krótki tutorial, żeby pokazać, w jaki sposób wykonały swój makijaż. Pozwolę sobie wymienić (zareklamować) kilka z moich ulubionych propozycji:

1. Makijaż użytkowniczki 82Inez - piękne fiolety z palety Sleek Ultra Matts 

Filmik z tutorialem makijażowym klik

Jest to przepiękny klasyczny makijaż wieczorowy, który nada się idealnie na wieczorną kolację. Jest dość wyrazisty, lecz przez skupienie ciemnych odcieni tylko w zewnętrznej części oka, jest bardzo elegancki i mało krzykliwy. Dodatkowo rozjaśnienie większości oka cielistym odcieniem również go tonuje i sprawia, że całość jest czysta i estetyczna. Oko też nie będzie wyglądało na podbite i zmęczone, mimo użycia ciemnych fioletów. Autorka użyła tylko cieni matowych, natomiast można również użyć jakiegoś akcentu perłowego bądź brokatowego. Takie działanie jednak sprawi, że makijaż będzie jeszcze bardziej wieczorowy i imprezowy, a nie do końca o to nam chodzi na wigilię. Paletka, na bazie której został wykonany makijaż dostępna jest w sklepie internetowym kosmetykomania za jakieś 34zł, natomiast nic nie stoi na przeszkodzie by kolory dobrać z własnej kosmetyczki. Ostatnio wykonałam taki makijaż na bazie paletek z Glazela i efekt był równie piękny, choć odcień fioletu był ciut inny. Dziękuję Inez za ten cudowny makijaż!!! 

 2. Wyjściowy makijaż Aliny (Brunettesheart) w stylu brokatowym

Filmik z tutorialem makijażowym klik

Przecudowny makijaż: prosty, rozjaśniający, a jednak wyrazisty i efektowny!!! Alinka robi po prostu mistrzostwo świata ze swoim talentem w malowaniu. Świetne jest również to, że Alinka podczas filmu zdradza różne triki, którymi można ułatwić sobie życie. W tym konkretnym makijażu pokazała jak zamienić osypujący się pigment bądź brokat, zwykłym brokatowym eyelinerem. Dzięki temu całość pięknie wygląda, ładnie się trzyma, nic się nie osypuje i jest to dość tani sposób (np. zwykły eyeliner z essence dostępny w drogerii natura dosłownie za parę złotych). Alinka mówi również o dobieraniu cieni matowych do brokatowych, tak aby efekt nie był zbyt przesycony i o dobraniu koloru i kształtu kresek do naszej naturalnej urody. Szczerze polecam i ja w tym roku wybieram ten makijaż!

3. Delikatny makijaż w klasycznych brązach według użytkowniczki Ilovemyaddiction

Filmik z tutorialem makijażowym klik

Trzeci makijaż celowo wybrałam w wytonowanej wersji, która tak naprawdę sprawdzi się w każdej sytuacji i dla niektórych jest tradycyjnym, acz pięknym, makijażem dziennym. Jest on prosty do wykonania, a sam tutorial jasny i przyjemny.Dodam, że sama jestem brunetką o brązowych oczach, toteż jest  to wersja, z której korzystam najczęściej. Szczególnie polecam ją osobom, które nie są przyzwyczajone do mocniejszego podkreślania oczu i chcą czuć się komfortowo w świątecznym makijażu.  Mam nadzieję, że będzie on dla was inspiracją do dalszej zabawy z makijażami;-)

To już tyle z moich zainspirowanych propozycji;-) Dodam, iż wszystkie przytoczone filmiki wypróbowałam na sobie osobiście i nie obeszło się bez reakcji otoczenia na nie. Mam nadzieję, że niebawem sama będę dla was fotografowała tutoriale makijażowe.

Pozdrawiam i życzę udanej przygody makijażowej,
Katarina

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz