Nowy Rok i co dalej...?


Witam was wszystkich serdecznie w Nowym Roku i mam nadzieję, że w 2014 więcej się tu podzieje i więcej was przybędzie;-) Nie popełniłam aż tylu postów tematycznych ile planowałam i ożywienie tutejszych klimatów jest dla mnie wielkim noworocznym postanowieniem;-) Wam również życzę kosmetykowego i blogowego szaleństwa na ten nadchodzący rok oraz kieszeni, która by niniejsze szaleństwo wytrzymała bez wielkiego uszczerbku;-)

Słowem wyjaśnienia...

Prócz wielkiej pasji, jaką jest dla mnie wizaż, kosmetyka i blogowanie...jestem również młodą mamą aktywną zawodową. Niestety końcówka roku nie była dla mojej rodzinki najszczęśliwsza i nasza czteromiesięczna pociecha podupadała co chwila na zdrowiu z koniecznością hospitalizacji. Czytałam was regulanie, ale z moją indywidualną aktywnością było krucho. Już wychodzimy na prostą, zatem szykujcie się;-)


W najbliższych planach blogowych na ten rok:


1) Skończyć serię postów z Przeglądu Miceli (jeszcze trzy recenzje)

2) Rozpocząć cykl kwartalnych ulubieńców - czyli produktów, których używam regulanie i do dna ;-) Patrząc na moje potrzeby i upodobania - zdecydowanie wystarczy co kwartał by zachować różnorodność

3) Recenzja cieni sypkich, które posiadam:
- cztery wieżyczki z Glazela
- pojedyńcze pigmenty z M.A.C-a

4) Recenzje podkładów i kamuflaży
- Glazel - matujący
- Shiseido - limitowana seria słoneczna
- Glazel - camuflage classic

5) Recenzje produktów z Biochemii Urody:
- żel hialuronowy
- hydrolat oczarowy
- olejek do mycia twarzy
- puder bambusowy matujący

6) Recenzje maseczek:
- Belnatur- algi plastyczne
- Spirulina - alga morska
- Zielona Glinka w paście z Naturalnego Piękna Pl
- bawełniane płaty z Kosmetykomanii Pl

7) Recenzje cieni/ palet do powiek
- Glazel- cienie wypiekane
- Glazel- cienie perłowe
- Glazel- cienie matowe
- Sleek- paletki cieni (12)
- Dior- paletki 5. kolorów
- Inglot- perły i maty

Oraz nowy dział (nie) Perfekcyjnej Pani Domu...;-)

Natomiast największym wyzwaniem tego roku pod względem kosmetycznym i blogowym będzie dla mnie:


1) Stworzenie własnej PROFESJONALNEJ galerii z makijażami (moimi pracami) oraz korelującej do tego fotoksiążki



Wstrzymywałam się z tym etapem ze względu na złą jakość zdjęć i brak wprawienia w fotografowaniu - zdjęcia przekłamywały makijaże, a to się rozmija z celem. Właśnie pod tym kątem rozpracowuję moją lustrzankę cyfrową Nikona D90 oraz planuję zakupić do niej lampę pierścieniową. Zrozumiałam na łamach bloga, że sztuka makijażu wymaga też sprawnej sztuki fotografii i to właśnie postaram się poprawić w tym roku. Liczę na rady osób bardziej doświadczonych w temacie;-)


2) Uzbieranie na kolejne zakupy wizażowe i ukazanie wam mojej Pracowni Kosmetycznej w ramach tego bloga



...co nie jest łatwe... Gdy żyłam i pracowałam sama dla siebie nie miałam takich ograniczeń, prócz tych zdroworozsądkowych. Natomiast jako mama i partnerka na pierwszym miejscu jest dla mnie rodzina i jej potrzeby, a przy takim składzie ciężko zorganizować potrzebny budżet.

Jak się wam podobają plany na ten rok?

Jeszcze jakieś propozycje?

Jakie są wasze plany w tym kierunku?

Pozdrawiam,
Katarina

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz